Názor vedca hodný zváženia

24. apríla 2015, titus, Nezaradené

Na otázku: ´ako vznikol život?´ mnohí ľudia by predpokladali, že vedecky založený človek by pravdepodobne povedal evolúciou, zatiaľ čo náboženská osoba by dala prednosť stvoreniu. Ale to nemusí tak vždy byť. zoberme si príklad profesora Singha z univerzity v Kanade a jeho názor: ´Opzícia proti evolučnej teórii už presahuje hranice náboženského fundamentalizmu a patrí k nej mnoho vzdelaných ľudí´. Doktor Hertel, na druhej strane sa priznal: ´Na skúškach vysokej školy som písal odpovede, ktoré profesori chceli, ale ja som sa s nimi nestotožňoval ´! A potom dodal: ´Nenašiel som dôkazy, ktoré by nasvedčovali, že život vznikol samovoľne z neživej hmoty. Pretože usporiadanosť organizmov ma presvedčili, že musí existovať Veľký Projektant´!